
1e consult 1,5 - 2 uur 100 euro
Vervolg consult 1 uur 75 euro
Thuisconsult buiten Castricum consultprijs + 0,20 euro per kilometer en eventuele parkeerkosten.
Telefonisch consult per 15 minuten 25 euro
Herhaalrecept 20 euro
Luistersessie max 1,5 uur 50 euro
Afspraken kunnen minimaal 24 uur voor de afspraak kosteloos verzet of geannuleerd worden.
Bij het niet verschijnen op de afspraak of bij te laat annuleren wordt het volledige consult in rekening gebracht.
Als u aanvullend verzekerd bent hebt u recht op vergoeding van uw zorgverzekering. Homeopathie valt niet onder het eigen risico.
U heeft geen verwijzing van de huisarts of specialist nodig.
U krijgt de rekening per email toegezonden, zo kunt u het makkelijk declareren bij uw zorgverzekering.
Het eerste consult duurt ongeveer anderhalf tot twee uur. Hierin vraag ik uw hulpvraag uitgebreid uit, maar ik wil u ook leren kennen. Immers; een homeopathisch middel wordt gekozen op de totaliteit van al uw symptomen en uw persoonlijkheid.
Ik wil ook van u weten of u medicatie gebruikt, wat uw ziekte geschiedenis is en welke ziekten er in de familie voorkomen.
Na het consult werk ik uw casus uit. Als ik het homeopathisch middel in huis heb, krijgt u dat van mij opgestuurd. Indien ik het niet heb dan stuur ik een recept naar de Hahnemann apotheek. U krijgt het dan via de apotheek opgestuurd. De rekening van de Hahnemann apotheek kunt u ook declareren bij uw zorgverzekering als u aanvullend verzekerd bent.
Ongeveer 1 week, soms eerder, nadat u het middel heeft ingenomen hebben wij contact (telefonisch of email, dit valt onder de consultprijs) hoe u heeft gereageerd op het middel. Als u tussentijds vragen heeft mag u mij uiteraard ook benaderen.
Na 4 tot 6 weken vindt het vervolg consult plaats. Dit duurt ongeveer een uur waarin wij bespreken hoe het met u gaat.
Indien nodig wordt het homeopathisch middel aangepast.
Ik vraag u voor aanvang van de homeopathische behandeling om een behandelovereenkomst te ondertekenen. U kunt dan aangeven of ik uw gegevens (uiteraard anoniem) mag delen om, indien nodig, te kunnen overleggen met collega's.
Indien u problemen heeft met mij, de behandeling of een ander aspect van het contact met mij, dan stel ik het op prijs dat u dit kenbaar maakt zodat hierover gesproken kan worden. Een klachten procedure is er als wij er met elkaar niet uitkomen. Een Klachten- en Tuchtrechtprocedure ( Quasir), maakt deel uit van het NVKH-kwaliteitsbeleid. Indien u met mij bij een eventueel conflict niet tot een oplossing komt kunt u daar terecht voor bemiddeling.

KvK 83746307 RBCZ 210644R NVKH 04-1994 AGB zorgverlener 90112075 AGB praktijk 90070808